Click here for Myspace Layouts

Followers

Suke Tak Blog Erin?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 23 October 2011

Dugaan :(

hello again ^^ jumpa lagi kita dekat sini erin nak gi tawu banyak nya dugaan erin semenjak berhenti kerja knp haa ? erin dah cukup bersabar then timbul pula isu erin heboh dekat orang erin berhenti kerja ?? ape cer nihh ? subhanaallah ! erin x tawu nak cakap mcm mne ape la korang erin benti kerja pun korang kecoh apew la buad erin dgn family erin gaduh jew susah kan hmm then ade plak betina jual puki x cukup tanah ni fitnah erin eeeeeeeee !! gerammmmmmmnyaa !! kenapa mesty aku kau fitnah babiiii !! aku kenal dgn lelaki tuh pun tak kau faham x babi ! kau cakap ape dekat abg aku ? aku keluar dgn lelaki tuh ? asal kau nih penuh dengki sangat ! kau jeles ke ha ? aku buad ape dekat kau wahai kakak ?? berhenti la menfitnah aku dgn berhenti la kacau hidup keluarga aku ! sebab papa aku aku x pergi jumpa kau kalau ikutkan hati aku habis kau perempuan ! aku tawu lelaki tuh ex bf kau tp aku x pernah kenal dia sampai abg aku bencikan aku kenapa lah semua mesti dekat aku semua masalah mesti aku bukan org lain semalam gaduh hari nih bermasam muka hmm Ya Allah kau kuatkan lah hamba mu ini berilah aku kekuatan untuk tempuh segala dugaan mu Ya Allah aku merayu kepada mu Ya Allah :(( dunno what to say sedih :(

1 comment:

  1. sabr ya dear... memang semua tu dugaan hidup yg kena kita hadapi... macm mana pon kita hindari nyer, kita akan tetap berhadpan dngn masalah....

    ReplyDelete