Click here for Myspace Layouts

Followers

Suke Tak Blog Erin?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 11 April 2011

Bad day ;(

hey erin nak citer mggu nih mggu bad day bg erin.. sedey aohh mggu ni mcm2 jd dekat erin kena marah dgn papa terok2.. benda kecil but kne marah uhh sedey.. then kepala benjoll mcm lohan da kne loker tempat kjew 2X plak uhhh sakit kepala then benda pling erin ta suka hati erin org permainkan mcm game !!! aku rasew nak jew tampa kau sepak kau ! hmm but erin gurl xkuat.. erin dpt tawu die dpt trima gurl lain.. kecewa tuh x yh ckp apatah lg hati erin ni mcm kaca senang sgt pecahh.. erin sgt sensitif.. erin kuat cmburu knapa suma org tglkan erin.. bilew erin da dew pkwe baru suma dtg carik balik.. sedeyhh btl arhh npk sgt x dihargai lansung.. mmg takdir erin tade jodoh kowt.. erin juz berserah kpd tuhan.. sunyi sgt.. dulu pg2 mesty ade msg masuk adew org call time lunch die anta mkn.. now suma tuh x dew lg.. erin rsew lain sgt erin need die balik.. but die da dew gf baru die jew dlm hati erin erin slalu nyanyikan tuk die lagu dmavis aku rindu stgh mati part paling erin suka time aku ingin engkau ada disini menemani ku saat sepi menemani ku saat gundah meski telah lama ta bertemu ku slalu mimpikan dirimu ku tabisa hidup tanpa mu aku rindu stgh mati kpd diri mu sguh ku ingin kau tahi aku rindu stgh mati... aku rindu.. tiap2 malam erin nyanyi dekat die.. now its gone ! erin tawu erin ta secantik gurl lain.. erin ta baik erin jhat.. but erin sentiasa syg kan die n erin sgt hargai die.. erin rindu sgt2 dekat die.. didy baby need didy.. baby miss didy so much.. baby wnt didy back.. baby miss hug didy.. ;(

No comments:

Post a Comment