Click here for Myspace Layouts

Followers

Suke Tak Blog Erin?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 8 September 2011

gelang yg sangat bererti dlm hubungan kami

that our me n my boo <3 x kira apa pun u tetap saya punya saya sayang awak sesgt ! x penah lupa sweet memories kita bie , no matter what u re mine ! i love you so much kuat kan i genggam tgn u bie cz saya tak nak kehilangan awak awak saya punya :) gelang tuh seperti kita punya tali dlm hubungan kita bie wlaupun dah pudar colour dia tp dia masih kuad mcm cinta kita bie cinta kita tak akan penah pudar if awak pergi belajar nanti jangan buang gelang cinta kita tuh bie nanti i nanges :) kami punya ikatan sangat kuad penuh dgn banteng pertahanan jangan ambil dia dr saya nanti awak x sempat mngucap :) boo if u nakal u mati :P hehe nanti i giget bahu u lagi cian die sakit kena giget rituh hehe padan muka ! :P sape suruh comell sangat ^^ u comell macam hello kitty i bie boo <3 iloveyou ^^ thanx for take care of me muahhxx xoxoxo :-* BABY TONY !

No comments:

Post a Comment