Click here for Myspace Layouts

Followers

Suke Tak Blog Erin?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 2 September 2011

my life my rules !

saya punya life saya punya suka hang tak suka cara life aku hang boleh p mati aku tak kacau hang .. life erin bangun pergi kerja balik kerja duk rumah kekdang ja g lepak tuh pun klau membe ajak klau tak ajak duk rumah je saya nihh lepas balik kerja mandi solat tidur itulah lah life erin bila cuti erin duk rumah klau x dew kerja klau membe ajak baru la gedit2 pergi siap erin simple but cerewat sikit ! erin cepat sayang kan orang tak kira lelaki or perempuan please jangan gunakan erin ! erin lagi pandai gunakan korang :D jadi hati2 saya pantang org permainkan saya MY LIFE IS MY RULES !! back off if u dun like me oke ^^ xiexie :)

No comments:

Post a Comment